Popis
Duše 27.5x2.00/2.35 29x1.75/2.40 FV 40mm (40/62-584/635) 140g exlight
Cyklo duše je vyrobena převážně z butyl gumy. Butyl je velmi elastický a vzduchotěsný druh syntetické pryže. Stejně jako u plášťů jsou zapotřebí další příměsi k vytvoření gumové směsi. Kvalita duše se může výrazně lišit v závislosti na složení pryže. Například Schwalbe duše mají extrémně vysokou stálost vzduchu a pružnost. Tato vysoká elasticita umožňuje pokrýt širokou škálu různých rozměrů plášťů.
Je rozdíl mezi dušemi vyráběnými za tepla a autoklávovými dušemi. Vulkanizace ve formě zlepšuje rovnoměrnost tloušťky stěny, čímž snižuje hmotnost a zlepšuje stálost vzduchu. Z tohoto důvodu se autoklávové duše, které lze vyrábět snáze, staly méně běžnými v posledních letech. Schwalbe duše se odjakživa vyrábějí procesem tvarování za tepla.
Každá duše také potřebuje ventil, který je během procesu vulkanizace spojen s duší.
Kromě kvality přísad je pro kvalitu duše rozhodující čistota gumové směsi. Před lisováním je základní materiál protlačen přes sedm filtrů pod vysokým tlakem. Všechny duše jsou vloženy a nafouknuty do formy pro vulkanizaci. Pouze toto zaručuje rovnoměrnou tloušťku stěny a vysokou stálost vzduchu.
Všechny duše se nafouknou a po dobu 24 hodin jsou testovány na stálost vzduchu. Potom je každá duše pečlivě kontrolována i vizuálně. Duše Schwalbe jsou oceňovány německými prodejci kol za svou vysokou spolehlivost již mnoho let.
Duše vyhovuje velkému množství plášťů díky vysoké elasticitě a kvalitě. Duše č.17 funguje s plášti o šířce od 28 do 47 mm – což je velkou výhodou pro skladování v obchodě. Současně je to důkaz kvality duše.
Všechny ventily jsou poniklované a závitové. Jádro ventilu je vždy vyměnitelné. Schwalbe duše s klasickým cyklo ventilem mohou být testovány na tlak, protože mají vysokotlaké ventilové jádro.
Každá duše Schwalbe je 100% recyklovatelná. Bez ztráty kvality můžeme při výrobě nových duší použít recyklovaný materiál. V naší továrně jsme vyvinuli speciální proces devulkanizace a již několik let se ukazuje, že velmi úspěšné. Aktuálně každá standardní duše od Schwalbe sestává z 20% z recyklovaných starých duší.
Při zohlednění všech dopravních tras je energetická bilance pozitivní. Využívá se jen pětina energie v porovnání s výrobou nového butylu.
JAKÉ JSOU VÝHODY LATEXOVÝCH DUŠÍ?
Duše vyrobené z latexu jsou pružnější než běžné butylové duše. To je činí trochu lehčími. Jejich největší výhodou je vysoká úroveň ochrany před propíchnutím. Vysoce elastický latexový materiál je velmi obtížné propíchnout.
Nevýhoda spočívá v horší stálosti vzduchu. Plášť s latexovou duší musí být dofoukán na správný tlak před každou jízdou. To vysvětluje, proč latexové duše nejsou vhodné pro každodenní použití.
Kromě toho jsou latexové duše velmi jemné a citlivé na olej, denní světlo, teplo a nerovnoměrné rozšiřování. Duše se musí vyměnit při každé výměně pláště.
Jelikož tyto vlastnosti vedou k mnoha problémům, latexové duše nejsou v naší nabídce.
EXTRALIGHT
Snížená hmotnost. Stejná spolehlivost jako standardní verze.
Cyklo duše je vyrobena převážně z butyl gumy. Butyl je velmi elastický a vzduchotěsný druh syntetické pryže. Stejně jako u plášťů jsou zapotřebí další příměsi k vytvoření gumové směsi. Kvalita duše se může výrazně lišit v závislosti na složení pryže. Například Schwalbe duše mají extrémně vysokou stálost vzduchu a pružnost. Tato vysoká elasticita umožňuje pokrýt širokou škálu různých rozměrů plášťů.
Je rozdíl mezi dušemi vyráběnými za tepla a autoklávovými dušemi. Vulkanizace ve formě zlepšuje rovnoměrnost tloušťky stěny, čímž snižuje hmotnost a zlepšuje stálost vzduchu. Z tohoto důvodu se autoklávové duše, které lze vyrábět snáze, staly méně běžnými v posledních letech. Schwalbe duše se odjakživa vyrábějí procesem tvarování za tepla.
Každá duše také potřebuje ventil, který je během procesu vulkanizace spojen s duší.
Kromě kvality přísad je pro kvalitu duše rozhodující čistota gumové směsi. Před lisováním je základní materiál protlačen přes sedm filtrů pod vysokým tlakem. Všechny duše jsou vloženy a nafouknuty do formy pro vulkanizaci. Pouze toto zaručuje rovnoměrnou tloušťku stěny a vysokou stálost vzduchu.
Všechny duše se nafouknou a po dobu 24 hodin jsou testovány na stálost vzduchu. Potom je každá duše pečlivě kontrolována i vizuálně. Duše Schwalbe jsou oceňovány německými prodejci kol za svou vysokou spolehlivost již mnoho let.
Duše vyhovuje velkému množství plášťů díky vysoké elasticitě a kvalitě. Duše č.17 funguje s plášti o šířce od 28 do 47 mm – což je velkou výhodou pro skladování v obchodě. Současně je to důkaz kvality duše.
Všechny ventily jsou poniklované a závitové. Jádro ventilu je vždy vyměnitelné. Schwalbe duše s klasickým cyklo ventilem mohou být testovány na tlak, protože mají vysokotlaké ventilové jádro.
Každá duše Schwalbe je 100% recyklovatelná. Bez ztráty kvality můžeme při výrobě nových duší použít recyklovaný materiál. V naší továrně jsme vyvinuli speciální proces devulkanizace a již několik let se ukazuje, že velmi úspěšné. Aktuálně každá standardní duše od Schwalbe sestává z 20% z recyklovaných starých duší.
Při zohlednění všech dopravních tras je energetická bilance pozitivní. Využívá se jen pětina energie v porovnání s výrobou nového butylu.
JAKÉ JSOU VÝHODY LATEXOVÝCH DUŠÍ?
Duše vyrobené z latexu jsou pružnější než běžné butylové duše. To je činí trochu lehčími. Jejich největší výhodou je vysoká úroveň ochrany před propíchnutím. Vysoce elastický latexový materiál je velmi obtížné propíchnout.
Nevýhoda spočívá v horší stálosti vzduchu. Plášť s latexovou duší musí být dofoukán na správný tlak před každou jízdou. To vysvětluje, proč latexové duše nejsou vhodné pro každodenní použití.
Kromě toho jsou latexové duše velmi jemné a citlivé na olej, denní světlo, teplo a nerovnoměrné rozšiřování. Duše se musí vyměnit při každé výměně pláště.
Jelikož tyto vlastnosti vedou k mnoha problémům, latexové duše nejsou v naší nabídce.
EXTRALIGHT
Snížená hmotnost. Stejná spolehlivost jako standardní verze.
Více z kategorie
Doplňující informace
Kategorie: | Duše |
Size: | 27,5" |
Style: | MTB (horské) |
Špecifikácia: | FV - galuskový ventil |